26 lutego 2017

Top 5 seriale

Dzisiaj przychodzę do Was troszeczkę z innym tematem, ale od dłuższego czasu ważnym dla mnie. Chodzi o SERIALE. Dawniej kiedy ktoś zapytał by się mnie, czy wolę film czy książkę, bez chwili wahania odpowiedziałabym, że książka. Lecz teraz kiedy oglądam 5 serialów na raz i od każdego nie mogę się oderwać, zaczynam się poważnie zastanawiać nad tym pytaniem. Oczywiście nie zapomniałam o moich papierowych przyjaciołach. Można uznać, że na razie przeżywamy kryzys :)
Tak więc wracając do tematu:


Moje TOP 5 seriale 

1. Teen Wolf
Znalezione obrazy dla zapytania teen wolf

Gatunek: Dramat, horror, thriller, młodzieżowe, romans
Liczba sezonów: 6
Moja Ocena: 9/10
Główna obsada: 
Tyler Posey
Dylan O'brien
Shelley Hennig
Holland Roden
Tyler Hoechlin
Crystal Reed
Arden Cho
Opis ( Filmwebu): Po ugryzieniu przez wilkołaka zwyczajny nastolatek odkrywa, iż posiada nadnaturalne umiejętności.
zwiastun - klik
2. The 100


Podobny obraz


Gatunek: Dramat, science-fiction
Liczba sezonów (jak na razie): 4
Moja Ocena: 8/10
Główna obsada: 
Eliza Taylor
Paige Turco
Thomas McDonell
Bob Morley
Marie Avgeropoulos
Devon Bostick
Lindsey Morgan
Opis ( Filmwebu)Nuklearna wojna niszczy cywilizację na planecie. Po wielu latach ze statku kosmicznego z ocalałymi ludźmi zostaje wysłana na Ziemię grupa nieletnich przestępców w celu kolonizacji.
zwiastunklik

3. Shadowhunters

Znalezione obrazy dla zapytania shadowhunters


Gatunek: Dramat, Fantasy, Akcja
Liczba sezonów (jak na razie): 2
Moja Ocena: 7/10
Główna obsada:
Katherine McNamara
Dominic Sherwood
Matthew Daddario
Alberto Rosende
Harry Shum Jr.
Emeraude Toubia
Isaiah Mustafa
Opis ( Filmwebu): Nastoletnia dziewczyna odkrywa, że pochodzi z rodu Nocnych Łowców. Jej przeznaczeniem jest chronić świat przed atakami demonów.
zwiastun -klik

4. Sherlock

Znalezione obrazy dla zapytania sherlock


Gatunek: Dramat, Kryminał
Liczba sezonów: 4
Moja Ocena: 8/10
Głowna obsada:
Benedict Cumberbatch
Martin Freeman
Mark Gatiss
Rupert Graves
Andrew Scott
Una Stubbs
Louise Brealey
Opis ( Filmwebu): John Watson jest lekarzem wojskowym, który niedawno wrócił z wojny. Gdy poznaje genialnego detektywa - Sherlocka Holmesa zaczyna pomagać mu w rozwiązywaniu zagadek kryminalnych.
zwiastunklik

5. Gotham

Znalezione obrazy dla zapytania gotham

Gatunek: Kryminał, Thriller
Liczba sezonów (jak na razie): 3
Moja Ocena: 7/10
Główna obsada:
Ben McKenzie
Robin Lord Taylor
Sean Pertwee
Donal Loguee
Jada Pinket Smith
David Mazouz
Camren Bicondova
Opis ( Filmwebu): Historia komisarza Jamesa Gordona, który broni prawa w Gotham City, nim pojawia się tam Batman. 
zwiastunklik

A jakie są Wasze ulubione seriale ?
Czy zgadzacie się z moją oceną ?
Piszcie w komentarzach !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz